Trivsel

Vi møder børnene med tillid, anerkendelse og respekt,- i en atmosfære, hvor humor, arbejdsglæde og samvær med børnene er vores fokus. Vi bestræber os på at skabe et inkluderende miljø, hvor børnene føler sig set, hørt og anerkendt som de unikke personligheder, de er. Personalet er rollemodeller for en god kommunikation, for læring og perspektivering i forhold til det enkelte barns formåen. Herigennem skabes der tryghed og nærvær, til gavn for barnets oplevelse af, at være en vigtig del i det sociale fællesskab, og barnet tilegner sig kompetencer omkring empati og selvforståelse. Hvordan virker vi på andre, og hvordan aflæser vi andres følelser. Vi følger løbende op på vores pædagogiske tilgange, og i perioder har vi fokus på konkrete problemstillinger, et eksempel kunne være mobning og relationer.